זרעי פשטן, שקדים,וסרדינים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קראתי באחת הכתבות שמחקרים מצבעים שצריכה גבוהה של זרעי פשטן קשורה בסיכון מוגבר לסרטן הערמונית? האם זה נכון? הנני אוכלת מידי יום -2 כפיות זרעי פשטן טחונים 4 שקדים לא קלויים+ 2 חצי אגוזי המלך+1 אגוז ברזיל לשאלתי האם זה לא יותר מידי ויכול להזיק לי? האם כדאי לא לקחת מדי יום? ומבחינת אומגא 3 ושומנים האם התפריט היומי הנ"ל עלול להזיק לי באחד מן הימים חשוב לי מאוד לדעת זואת מודה לך א.א
שלום, איני מכירה את המחקר הזה. בכל מקרה צריכה של 2 כפיות זרעי פשתן ליום לא נחשב, לדעתי, לצריכה מוגברת. האגוזים והזרעים שאת צורכת הם עשירים בשומן בלתי רווי, שזהו שומן בריא, עפ"י כל המחקרים. הוא מכיל כמובן קלוריות, אך לדעתי זו השקעה כדאית. בברכה מוניקה קרן
את בחורה עם ערמונית ומה שמדאיג אותך זה צריכת הפשתן היומית?!?! אולי כדאי שתשקיעי מרץ ומחשבה בכיוון של ניתוח לשינוי מין? :)