כדורי הרזייה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני סובלת ממשקל יתר של כ-25 ק"ג,בעוד כחודשיים חוגגת אירוע משפחתי.מעונינת מאוד להוריד באופן משמעותי במשקל.האם אתם ממליצים לקחת כדורי הרזיה המכונים דיאטת כסח או דיאטת בזק לאירוע? האםזה לא מסוכן? לאחר ההפסקה יש עלייה חדה?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דניאלה אני בתוקף לא ממליצה על נטילת תוספי תזונה לירידה מהירה במשקל. חודשיים הם פרק זמן יפה להורדה במשקל שנעשית ע"י דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית. את יכולה לנצל את החודשיים שעומדים לרשותך לביצוע פעילות ספורטיבית אינטנסיבית שעשויה לזרז את קצב הירידה במשקל. בכל מקרה כדאי להרכיב תפריט מאוזן אישי יחד עם דיאטנית קלינית ולא ביצוע דיאטות שונות ומשונות המבטיחות ירידה מהירה וחדה במשקל, אך הן מסוכנות לבריאות ויכולות לגרום לשינויים בלתי הפיכים בקצב המטבולי שלך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880