יש לי שאלה..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
30/10/2010 | 16:33 | מאת: טל
שלום רב. אני בת 25, גובהי 1.50 ומשקלי כפי שנאמד היום 69.300 הייתי אצל דיאטנית ויחד הרכבנו את התפריט הבא: ארוחת השכמה: 2 פרוסות לחם קל + 2 כפיות ריבה ללא סוכר, קפה עם חצי כוס חלב 1% וסוכרזית ארוחת בוקר: 2 פרוסות לחם קל + 2 כפות גבינה 5% + ירק, כוס תה ירוק או רגיל עם ממתיק צהריים: כוס פחמימה מורכבת (פסטה או אורז מלאים) + מנת חלבון בשר + ירקות + מנת שומן ביניים: קפה הפוך על בסיס חלב 1% וממתיק + חטיף אנרגיה 100 קל' ערב: 2 פרוסות לחם קל + ביצה קשה + כף גבינה + סלט ירקות + כפית שמן לילה: פרי יש לי דף תחליפים שניתן להשתמש בו על מנת לגוון אבל ההרכב נשאר אותו הדבר. רציתי בעצם לשאול ולקבל חוות דעת נוספת.. האם זה לא יותר מדי אוכל? אני מאוד רוצה לרזות וחוששת שהתפריט הזה עשיר מדי..
לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2010 | 21:25 | מאת: רקפת מרקוס
שלום טל התפריט שקיבלת הוא תפריט מצוין ומאוזן. הוא מכיל את כל אבות המזון, מחולק לארוחות קטנות כל מס' שעות להשגת תחושת שובע מירבית, ותפריט שניתן לעמוד בו לאורך זמן. אני מבינה את הצורך שלך לרזות מהר ,אבל חשוב שתדעי שאת תצליחי בדיאטה אך ורק אם תהיי סבלנית ותתני לקילוגרמים לרדת באיטיות ובזהירות, בלי שינויים קיצוניים מדי לגוף. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזיה 03-6764880