יאוש
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 16 גובהי 165 ואני שוקלת 77 קילו כבר שנתיים שאני בדיאטות. עושה ספורט לתקופות. הירידה במשקל כל הזמן בראש שלי אני כל כך רוצה את זה ומוכנה לעשות הכול גם במחיר של לסבול רעב ולא להנות מאכל בכלל. אבל כלום לא עוזר נסיתי כל סוג דיאטה אפשרי. אני ממש מתוסכלת- ניסיתי דיאטת כסאח של 600 קלוריות ביום ובמשך חודש לא ירדתי אפילו לא קילו אחד. הייתי חצי שנה בטיפול אצל דיאטנית מקופ"ח ולא ירדתי אז עזבתי. מבדיקות הדם שלי עולה שתפקוד בלוטת התריס שלי תקין ועל בסיס זה הרופאה אמרה שאין בעיה של חילוף חומרים. מה עושים ? תודה
שלום שלומית המצב שאת מתארת הוא אכן מצב מורכב ומתסכל. לא תמיד יש לנו תשובות למה הגוף במצב כזה לא מגיב לירידה במשקל אך ככל הנראה ריבוי דיאטות עבר, בייחוד "דיאטות כאסח" ,הוציאו את גופך מהאיזון המטבולי שלו. אני ממליצה לשוב ולאכול בצורה נורמלית ובריאה, כדי להחזיר את הגוף לאיזון המטבולי שלו ובמקביל לבצע פעילות גופנית בצורה סדירה. רק כך ניתן לחדש את הירידה במשקל ואף על פי שתהליך שכזה יכול לקחת חודשים יש להתאזר בסבלנות ולא להתייאש. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880