דיאטת כמו קיצור קיבה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם דיאטת רוקח או מעבדות ישרל לתזונה שמתבססת על ג'ל שסותם את הקיבה מתאימות גם לחולי קרוהן אן קוליטיס? האם מישהו ניסה ומה הטעם שלהם?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רחל צר לי אך איני מכירה את הדיאטה הספציפית שעליה את מדברת. בברכה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il