הורדה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 57 סובלת מבעיות אורטופדיות בגפיים התחתונות ובגב תחתון ובכתפיים ועודף משקלללללל פניתי בעבר לדיאטנית וזה לא ממש הואיל היום פניתי שוב אבל אני לא ממש יודעת אם זה יועיל היא הציעה לי תזונה ללא פחמימות והדבר קשה לי מאוד אני פוחדת מנזק כיוון שאני מרגישה את הקושי אני לא עושה פעילויות גופנית כי למשל קשה לי מאוד בהליכה ואני אובדת עצות לא יודעת מה לעשות חשבתי ואני מתכננת ללכת לקבוצת תמיכה כי אולי משם תבוא הישועה אולי אוכל לקבל מכם איזשהו רעיון..... תודה ויישר כוח עליזה
שלום עליזה תודה על פנייתך. למרות המצב הקשה שאני מתארת, ייתכן והורדה במשקל תהיה טובה עבורך במובנים רבים, בריאותיים ואישיים.כדאי מאוד לבצע זאת במסגרת מקצועית כגון דיאטנית קלינית ואנשי מקצוע בתחום. אם ברצונך לנסות משהו חדש, היום השוק מציע מגוון רחב מאוד של קבוצות הרזייה, גם במסגרת של קופות החולים ואת פשוט צריכה לברר ולהירשם. ברגע שתתחילי ותיכנסי לקבוצה מסודרת, זה יקל על קשייך ויעזור לך להתמודד טוב יותר עם הדיאטה. את גם מוזמנת להגיע אלינו לקליניקה של ד"ר לוי להרזייה, שם אנחנו מטפלים בבעיית ההשמנה גם מבחינה רפואית פיזיולוגית וגם מבחינת היבטים וקשיים אחרים בתהליך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית מרפאת ד"ר לוי להרזייה 03-6764880 www.drlevy.co.il