שאלה דחווופה !!!
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , שמי שחר אני בת 15 . אני שוקלת 113 ק"ג והגובה שלי הוא 1.68מאז שאני זוכרת את עצמי אני ילדה שמנה , הרבה מאוד זמן אני רוצה לרדת במשקל וכל דרך שניסיתי לא ממש עזרה לי אם זה הליכות , דיאטות , מכון כושר וכו'... בזמן האחרון התחלתי להתעניין בנושא של קיצור קיבה ע"י ניתוח שרוול , קראתי באינטרנט מידע רב והצגתי בפני הורי את הדבר , הם התנגדו לזה מיד ולא רצו לשמוע על זה בכלל , אני יודעת שהניתוח הוא דבר לא פשוט ושצריך לשנות את הרגלי החיים וכל הדברים האלה , רציתי לדעת אם יש איזו שהיא דרך לבצע את הניתוח ללא הסכמה של ההורים ? תודה רבה !
שלום שחר ניתוח מעקף קיבה או שרוול עשוי להיות פתרון יעיל מאוד להשמנה כאשר כשלו כל הניסיונות להרזייה בדרך המסורתית. אולם ניתוח זה הוא פרודצורה רדיקלית ביותר ובלתי הפיכה וכאשר מחליטים לעשותה הדבר חייב להיעשות אחר מיצוי מוחלט של כל האפשרויות להרזייה בדרך הסטנדרטית. הנך עוד קטינה ולכן את חייבת אישור מהורייך לבצע הליך זה.כמו שציינת בשאלתך, ניתוח זה יצליח אך ורק אם יתלוו אליו שינויים באורחות החיים והרגלי האכילה. ישנם מרכזים רפואיים מצוינים שם מבוצעים ניתוחי קיצור הקיבה למיניהם ואני ממליצה לנסות ולשכנע את הורייך לגשת איתך לייעוץ כדי לשמוע את המידע המהימן והרלוונטי ביותר עבורך. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי www.drlevy.co.il 036764880