ובכן....
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רקפת, יש לי בעיה רצינית- החולשה שלי היא עם מאפים, לחם לבן,בורקסים וכו' לא יכולה לאכול לחם דגנים ומלא כי זה לא טעים לי וברור לי שאעדיף את הלחם הלבן בכל ארוחה. השאלה שלי היא - האם מבחינת קלוריות זה משמעותי לאכול לחם מקמח מלא? (כמובן תלוי במינון) הבנתי שגם לחם דגנים ומלא מכיל המון קלוריות. תודה על תשובתך. יום טוב :)
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אדון באבא קיימים הבדלים מזעריים בין כמות הקלוריות שבדגנים מלאים(לחם מלא וכו') לדגנים מקמח לבן, אולם ערכם התזונתי עולה בכמה דרגות מעל ערכם התזונתי של פיתות, לחמניות, פסטה ואורז לבן וכאשר אוכלים אותם הגוף מרוויח סיבים תזונתיים שמעניקים שובע לאורך זמן, ויטמינים ומינרלים שלא נמצא בקמח לבן. הם גם לעיתים טעימים יותר פשוט העניין הוא לפתוח את הראש לטעמים חדשים וטעם הוא גם דבר נרכש... בהצלחה יום טוב רקפת מרקוס דיאטנית קלינית