מכורה לשתייה חמה נס קפה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
הגובה של 1.81 ושוקלת 81 קילו אני כבר חודש בדיאטה וירדתי 5 קילו , יש לי בעיה אחת שאני מכורה לנס קפה לערך ביום 5 כוסות האם זה מקשה לרדת במשקל?.
היי ענת קודם כל כל הכבוד על ההצלחה בדיאטה, ירידה של 5 ק"ג בחודש היא יפה מאוד. בקשר לקפה- הכמות המומלצת המתונה לצריכת כוסות קפה היא 2-3 כוסות ליום. הקפה לא מקשה לרדת במשקל, הבעיה היחידה היא שקפה יכול לסתום את התיאבון ואם את מדלגת על ארוחות בגלל שאת מעוניינת לצמצם בכמות המזון ושותה קפה במקום, ייתכן ואת מונעת מגופך את הרכיבים שהוא זקוק להם ואז כתגובה תתקשי לרדת במשקל. גם ישנו הרגל שקיים אצל רבים מהאנשים שעם קפה צורכים איזשהי עוגיה או דבר מתיקה כלשהו וזה יכול לפגום לנו רבות אם אנו מעוניינים לרדת במשקל. נסי למתן את כמות הקפה היומית או להחליף לשתיית משקאות חמים אחרים כמו תה ירוק או תה צמחים שגם מפיגים תחושת רעב ולא מכילים קפאין. בהצלחה רקפת מרקוס דיאטנית קלינית