דג אמנון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/04/2010 | 09:20 | מאת: סיגל
עדי בוקר טוב שוב בקשר לדג מושט מהברכה ולא מהים אני אוכלת דג מושט בנוני עד גדול לארוחה ללא פחממה האם הוא מומלץ לי לאכול או שאת ממליצה לי להחליף אותו בדגים מהים בכמה הפרש קלוריות יש בין הדג המושט לבריכה. האם הפרש גבוה? אני יודעת שאני מעצבנת בשאלות שלי אבל לי חשוב כי אני עושה דיאטה של חלבונים שהארוחה העיקרית שלי היא דג מושט מהברכה
לקריאה נוספת והעמקה
07/04/2010 | 21:56 | מאת: עדי מילר
שלום סיגל כמו עם כל סוג של מזון אני ממליצה לגוון בסוגים ולכן במקרה זה אני ממליצה לגוון בסוגי הדגים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית