תפריט-
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם אוכלת בריא? מה כדי לשפר? בוקר:נס על חלב1%+כוס פייבר וואן. ביינים:ביצה+מנת פחמימה. צהריים:טבעול+שעועית לבנה ברוטב עגבניות[90 גרם בערך]+תבשיל ירקות[1/3 כרוב+כרובית+פטריות+רסק עגבניות ותבלינים]+עגבניה+מלפפון[חיים]+קטשופ+מנת פחמימה. ביינים:פרי או שניים. ערב:2 פרוסות לחם כפרי מלא קל+פסטרמה[2,3 פרוסות]+מיונז[5%]+חצי עגבניה+מלפפון+חסה/המבורגר[100-150גרם]+קטשופ+ירקות חיים.-[לא יותר מ1-3 פעמיים בשבוע.] כקינוח לא. הערב מעדן חלב0%. לילה-נס על חלב+מעדן חלב, לפעמים עם עדין רעבה מוסיפה עוד משו קטן כנישנוש. במהלך היום, הרבה מים עם תרכיז דיאט/תה[ללא קפאין]בטעמים. הרבה ירקות בין הארוחות עם ישנו צורך לנשנש, פעם בשבועים בערך מרשה לעצמי קרפ עם שוקולד או משו "אסור",הרבה מסטיקים ללא סוכר במשך היום. לא עוסקת כרגע בספורט כלל, בת 16, תלמידה גובהי 1.63 ומעוניינת לשמור על המשקל. אשמח לחוות דעת, תודה נ.ב. חשוב לציין שטוב לי וטעים לי מאוד עם התפריט, לא אוהבת לגוון הרבה וטוב לי ככה, בכלל לא משעמם וטעים:)
שלום צייני בבקשה את משקלך בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
50 קילו