מה להתחיל קודם אימון כושר או תפריטי דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/01/2010 | 01:51 | מאת: ירון
שלום רב. אני מעונין לדעת מה עדיף להתחיל קודם אימון כושר אישי או להתמקד בתפריט דיאטה ואז לשלב אימון כושר נכנסתי לאתר הזה http://www.shapeone.co.il הם אמרו לי שכדאי לי להתחיל אימון כושר על ידי מאמן כושר אישי ואז אחרי תקופה מסוימת להתחיל תפריטי דיאטה. לא יודע מה להתחיל קודם או אך לשלב אשמח לתשובה.
לקריאה נוספת והעמקה
15/01/2010 | 16:15 | מאת: עדי מילר
שלום ירון פעילות גופנית הינה תרופת פלא היא מיטיבה עם הבריאות, עוזרת בירידה ובשמירה על משקל תקין ואפילו משפרת את מצב הרוח. כל פעילות גופנית מבורכת החל ממשחק עם ילדים, שטיפת ריצפה, עלייה במדרגות וכמובן גם פעילות ספורטיבית יזומה כמו צעידה, רכיבה על אופניים, עיצוב גוף וכו'. לא משנה היכן מתבצעת הפעילות (בית או חדר כושר) חשוב לאמץ את הפעילות כאורח חיים לכל החיים. ע"י הגברת הפעילות הגופנית היומית נגדיל את בזבוז האנרגיה של הגוף ונעודד שימוש במאגרי שומן , אך יחד עם זאת חשוב לי לציין שחשוב לשלב תזונה מתאימה לצורך ירידה במשקל – פעילות גופנית היא פעילות השלמה לתהליך התזונה הנכונה. ולכן, אני ממליצה כבר מההתחלה להתחיל בתזונה נכונה המשולבת עם פע"ג. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית