השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/01/2010 | 14:24 | מאת: שלי
שלים! אני בת 16 הגובה שלי הוא 1.70 והמשקל 70 חשוב לציין שאני מתאמנת באתלטיקה קלה בערך 3 פעמים בשבוע במשך שבוע וחצי ובנוסף עוד כל מיני פעילויות בשטח אני לא אוכלת הרבה ולמרות זאת אני לא מצליחה לרדת במשקל חשוב לציין כי אני עוסקת במקצוע שצריכים אליו כוח כמו:הדיפת כדור ברזל,הטלת כידון וכ"ו ולכן אני חייבת לאכול פחמימות אך הייתי רוצה לרדת במשקל לפחות 5 קילו מה אני צריכה לעשות?!
לקריאה נוספת והעמקה
11/01/2010 | 09:00 | מאת: עדי מילר
שלום שלי גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך,ומעבר לכך לאור העובדה שהינך עוסקת בספורט אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה בשילוב עם פע"ג. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית