מדוע אני עולה במשקל?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/12/2009 | 16:15 | מאת: לואיסנה
שלום,אני בת 16 משקלי נע בין 38 ל39 וגובהי 1.53. האם זהו משקל נורמלי? קצת על עצמי:אני ירדתי במשקל לפני כשנתיים הורדה של 20 קילו,כיום אני נמנעת מאוכל משמין ואני לא אוכלת מהכל אלא רק דברים לא משמינים כמו אורז,מרקים,לחם דיאטטי,דייסת שיבולת שועל,אני אוכלת 6 פעמים ביום (3 ארוחות עיקריות ו3 קטנות של פרי או מעדן אחד ביומיים)יש לי חשש שאני מפתחת אנורקסיה מפני שאני סופרת קלוריות באובססיביות,נשקלת כל יומיים,מאוד מפחדת להשמין,ואין לי מחזור כ4 או יותר חודשים.האם זה נשמע כמו סימפטומים של אנורקסיה? לאחרונה שמתי לב שהעליתי במשקל כחצי ק"ג ואני שואלת מדוע זה יכול להיות? אני אוכלת כרגיל ופתאום אני רואה שעליתי קצת במשקל אני מאוד מפחדת מעלייה אפילו הקטנה ביותר מפני שנדמה לי שאני אעלה עוד קילו ועוד קילו ולבסוף אחזור למצב שבו הייתי לפני כשנתיים.
לקריאה נוספת והעמקה
27/12/2009 | 12:42 | מאת: עדי מילר
שלום לואיסנה מדובר בבעיה שלערכתי לא יכולה להיפטר דרך הפורום, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה לאכילה ודימוי גוף. עמותת שחף לטיפול בהפרעות אכילה מפעילה קו חם בימים א-ה מהשעה 8:00 ועד 23:00 אני ממליצה לך להתקשר ולהתייעץ בנושא. 08-9357035 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית