איך לשמור על משקל ?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/12/2009 | 13:02 | מאת: אור
אני בת 15 ובשנה וחצי האחרונים ירדתי 17 קילו הגובה שלי הוא 1.54 והמשקל שלי הוא 50 אבל מאוד קשה לי אני אוכלת 2 ארוחות ביום כוס מדודה של דגנים עם חיצ כוס חלב סויה ב6 וחצי בבוקר ואחר כך לא משנה באיזה שעה זאת אומרת אם אני מגיעה ב-2 וחצי מהפבצפר או ב-4 אני אוכלת מנת אוכל של 7 כפות של פחיממה (אורז,קוסקוס, תפ"א ..וכו') עם 150 גרם בשר (חזה עוף , קציצות שאמא שלי מכינה , שווארמה שאני מכינה וכו') אני עושה כל יום כמעט ספורט 3 פעמים בשבוע טניס(שעה אימון) ובשאר הימים כשיש לי זמן 200 כפיפות בטן ו-4000 קפיצות (חצי שעה פעילות) רציתי לדעת אם הכמויות שאני אוכלת וההספורט שאני עושה הוא נכון ואם לא מה לשנות?
לקריאה נוספת והעמקה
27/12/2009 | 10:52 | מאת: עדי מילר
שלום אור הרגלי האכילה שאימצת אינם בריאים כיווןשכוללים מס' ארוחות מצומצם, כמות קלוריות מתחת למומלץ ועוד...ולכן הייתי ממליצה לשנותם. חשוב לי לציין שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות כמו שלך עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית