רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/12/2009 | 23:16 | מאת: אושרית
אני נוטלת רדוקטיל 15 כבר 10 ימים ולא מרגישה תחושת שובע האם זה הגיוני, יש לציין שאני נוטלת את הכדור אחרי קפה בבוקר לא מאוחר מהשעה 08:00 ידוע לי כי כבר בשבוע הראשון מרזים מהכדור.
לקריאה נוספת והעמקה
13/12/2009 | 09:12 | מאת: עדי מילר
שלום אושרית לעיתים לוקח לגוף תקופת הסתגלות עד ש"סגולות" הכדור באות לידי ביטוי, בדר"כ מדובר בתקופה של כ- 3 שבועות... בנוסף, הכדור רק מסייע בירידה במשקל, כלומר הוא אינו כדור קסמים ובכדי לרדת במשקל יש לבצע שינוים תזונתיים והתנהגותיים. אני ממליצה לך לא להתייאש ולבחון את השפעות הכדור במשך 3 שבועות ובמידה ואחרי פרק זמן זה אינך מרגישה שהכדור מסייע כדאי שתחזרי לרופא שנתן לך את המרשם ותתייעצי עימו לגבי המשך הטיפול. בהצלחה רבה ואל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי