שריפת קלוריות נמוכה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/12/2009 | 17:44 | מאת: ציפי
מזה כחודשיים אני משתתפת בקבוצת תמיכה לדיאטה מבצעת את התפריט במלואו ללא זיופים, רושמת את האכילה ולא יורדת במשקל. בהתיעצות עם הדיאטנית של הקבוצה נעשתה לי בדיקת נשיפה שהראתה ששריפת הקלוריות שלי במנוחה היא 1150 קלוריות.אני בת 51 פעילה עובדת ולומדת אבל לא עושה פעילות גופנית מסודרת.עודף המשקל שלי לא גדול(כ6 ק"ג) מה ניתן לעשות במצב כזה?
לקריאה נוספת והעמקה
06/12/2009 | 12:53 | מאת: עדי מילר
שלום ציפי במצב כמו שלך שבו ההוצאה הקלורית שלך אינה גבוהה הכרחי לבצע פעילות גופנית לצורך ירידה במשקל. אני ממליצה לך להתחיל בפע"ג כחלק משגרת היומיום. בנוסף, בקשי מרופא המשפחה שלך בדיקות דם לבדיקת בלוטת התריס כדי לשלול מצב של תת פעילות המונע ירידה במשקל. בהצלחה רבה בהמשך, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי