תה טיבטי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב לצוות מה דעתכם על התה הטיבטי ותוצאות הלואי שלו בשביל להוריד משקל? ועוד שאלה ברשותכם, איזה משקל הוא נכון, שקילה בבוקר או בערב? אני נשקלתי באותו יום בבוקר ובערב, ויש הבדל של קילו וחצי בין בוקר לערב. המון תודה על העזרה
שלום שירה, לשימוש בתה טיבאטי ישנם השלכות והשפעות בדיוק כמו לשימוש במשלשלים. משלשים אינם גורמים לצמצום רקמת השומן. וזאת לאור העובדה שעד שהם מתחילים לעשות את פעולתם, חומרי המזון כבר נכנסו לזרם הדם ונספגו בתאים, כל מה שהם עושים זה להאיץ את תנועתיות המעי .כמובן שאם עולים על המשקל לפני ואחרי ביקור בשירותים, נראה כאילו ירדנו במשקל - אבל כל מה שירד הוא משקל הצואה והנוזלים שנדחקו מהגוף, ולא רקמת שומן שהצטמצמה. בנוסף לכך חשוב לדעת שהגוף מאזן את עצמו ומחזיר לעצמו את הנוזלים החסרים בתוך 48-72 שעות, מה שגורם לנפיחות רבה ולתחושה שכאילו השמנו. מה שבדרך דוחף לקחת עוד כמה כדורים או לשתות עוד כמה כוסות של תה משלשל.... לשימוש במשלשלים או תה למטרות הרזיה יכול לגרום לשלשול דמי, חוסר איזון באלקטרוליטים והתייבשות. לאחר שימוש ממושך יכול להיווצר מצב שבו אי אפשר לצאת באופן טבעי, תהיה עצירות ממושכת, כאבי בטן עזים, בחילה והקאה. שימוש במשלשלים למטרות הרזיה הוא מסוכן ביותר ויכול לגרום לנזק בלתי הפיך למעיים ולבעיות רפואיות חמורות אחרות. לשאלתך לגבי שקילה נכונה, אין צורך להישקל כל יום וכמה פעמים ביום, זה מעיק ולא מדויק.אולם אחת לשבוע, עדיף ביום ובשעה קבועה ועם אותו סגנון של בגד. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי