מיואשת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/11/2009 | 09:25 | מאת: ADI
לעדי בוקר טוב אני מבקשת את דעתך לנושא נורא מטריד אותי כבר התיעצתי איתך בנושא אני בת 40 גובה 1.76 משקל 78 ק"גהשתמשתי ברדוקטיל וירדתי כ 10 ק"ג בתפריט של ירקות+פירות+חלבונים+(יוגרט וגם חלב וגבינה שגם להם יש פחממות אבל לא פחממות מוצקות) אוהבת את התפריט אין שום בעיה ומפסיקה לאכול לאחר ארוחת צוהרים בערב כוס חלב1% פעילות של הליכה שלוש םעמים בשבוע לא מוותרת.את הרדיקטיל ההיתי לוקחת לא להרגיש שובע,אלה שיעזור לי בחילוף החומרים שלי שהוא איטי מאד. כאשר הפסקתי את הרדוקטיל בערך אחרי חודשים קרא לי דבר מוזר בתקופה של חודש עליתי כמעט 5 ק"ג ולא שיניתי את התפריט שלי ואת ההליכות. יתכן מאד שעליתי כי לא אכלתי תפריט של 1200 קל' אלא בסביבות 800 900 קלוריות ביום. שאלתי היא האם כדי לחזור לרדוקטיל על מנת שיעזור לי בחילוף החומרים ולעלות את התפריט ל 1200 קל'? האם הגיוני שעולים בצורה כזאת במשקל? המחשבות רצות לעשות שוב דיאטות קיצוניות כי אני לא יכולה לראות את עצמי ככה נורא מתסכל ולא יודעת מה לעשות?יום ראשון מגיע ואני רוצה להחליט איזה סוג דיאטה לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
15/11/2009 | 11:25 | מאת: עדי מילר
שלום אני מבינה את התיסכול ואת הרצון להוריד כמה שיותר מהר את מה שהצטבר... אבל יחד עם זאת חשוב לי לציין ש אין ארוחות חינם. כל הדיאטות המהירות מזיקות, גורמות לפירוק שריר, רעב, ירידה במצב רוח ובדרך כלל במקום ירידה במשקל, עליה עם ריבית (כפי שחווית). הרעב הנוצר גורם תכופות לבולמוסי אכילה המלווים בהרגשה רעה וכמובן לעלייה במשקל. דיאטה מהירה היא דיאטה שלא מספקת את אבות המזון הויטמינים והמינרלים הבסיסיים הדרושים, וכך הבריאות נפגעת. נשירת שיער, בעיות בעור, שבירת צפרניים הם רק הסמנים החיצוניים. במקרים חמורים עלולה להתפתח אנמיה ובעיות נוספות. התופעות הגופניות עלולות להופיע חודשים לאחר הדיאטה. חשוב לזכור שלגוף קצב ירידה משלו... ממליצה בחום לעלות את התפריט ל-1200 קק"ל בשילוב עם פע"ג ובנוסף להעזר במסגרת להדרכה וליווי בנושא. את כמובן מוזמנת לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה שלנו בטלפון 036764880 בהצלחה רבה ואל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי