אכילה רגשית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/11/2009 | 16:57 | מאת: מיכל
מה עושים כדי למנוע אכילה רגשית - כל פעם שקורה לי משהו מעצבן או שאני " מתעצבנת" אני מיד מרגישה צורך למשהו מתוק איך אני מפסיקה השרשרת הזאת ??...
לקריאה נוספת והעמקה
04/11/2009 | 11:12 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי