תשובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/11/2009 | 13:29 | מאת: שירי
היי עדי תודה על ההיתיחסות המהירה. אני בת 34 .
לקריאה נוספת והעמקה
02/11/2009 | 08:37 | מאת: עדי מילר
שלום שירי אני מבינה את התיסכול של ירידה מתונה במשקל אך,אל ייאוש !!! גוף לא מואס בשריפת קלוריות, לעיתים קשה יותר לרדת במשקל אבל אם מקפידים על אכילה נכונה וכמות קלוריות מספקת עם פעילות גופנית מבוקרת הירידה במשקל אפשרית בהחלט ובטח בגיל 34. אני ממליצה לך להוסיף לתפריטך פחמימה בארוחת הצהריים ובעיקר להסתייע במסגרת מתאימה (דיאטנית או קבוצת הרזייה) לפחות בשלבי ההתחלה.מחקרים מראים כי אנשים שמרזים במסגרת מגיעים לתוצאות טובות יותר ושומרים על הישגיהם לזמן ארוך יותר. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי