תהיה בנוגע לצריכת סוכר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אתמול התחלתי להיפגש עם דיאטנית. בעקבות תוצאות בדיקות הדם היא המליצה לי לאכול מוצרים ללא כולסטרול וללא סוכר. תהיתי אם משקאות עם ממתיקים כגון סוכרוז, אספרטיים וכדומה הם בגדר איסור לבעלי סוכר גבוה. תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום מירי סוכרוז הינו סוכר לבן ולכן מוגבלת צריכתו לבעלי סוכר גבוה, בעוד שאספרטם הינו ממתיק מלאכותי המשמש כתחליף לסוכר במוצרי מזון ומשקאות דיאטטים ומכאן שמותר לשימוש בדיאטות ללא סוכר. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
.