מהו המשקל האידיאלי בשבילי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/10/2009 | 08:06 | מאת: עמית
בת 16: אני שוקלת 39 והגובה שלי הוא 150.5. מהו המשקלהאידיאלי בשבילי?? (מבנה הגוף שלי הוא בין בינוני לקטן)-בבקשה אל תפנו אותי למחשבונים... בנוסף כמה קלוריות בערך אני צריכה לאכול ביום? אמרו לי ש-1400....
לקריאה נוספת והעמקה
31/10/2009 | 11:20 | מאת: עדי מילר
שלום עמית, לצערי איני יכולה לענות על שאלתך, עקב גילך הצעיר עליך לפנות לרופא המשפחה ולבקש הפניה לדיאטנית קלינית או לגשת ישירות לאחות קופ"ח, כיוון שבגיל זה יש להציב את המשקל והגובה על עקומות גדילה ולהשוואות לנקודות זמן אחרות וזאת כדי לבדוק האם קיימת סטיה מהעקומה וכך בעצם לדעת האם המשקל הינו תקין. בנוסף, מספר הקלוריות הנדרש לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
31/10/2009 | 11:21 | מאת: עדי מילר
שלום עמית עניתי על שאלתך למטה... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי