כמה אני צריכה לשקול?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכל הרופאים אני בת 20 גובהי הוא 1.73 ואני שוקלת 61 רציתי לדעת מהו המשקל הרצוי לגובה ולגיל שלי ועוד, יש לי עודפי שומנים שמצטברים במקומות מעצבנים ומעוותים לי את כל הגוף, לאחרונה התחלתי לסוע על אופניים ולפני שהייתי נוסעת הייתי במשמר הגבול והייתי עושה שם כושר קרבי לא בריא ואוכלת מלא שטויות עכשיו אני מקפידה על תזונה בריאה עם דגנים וחלבונים וירקות ואוכלת 1200 קלוריות ביום + 4 פעמים שבוע ספורט אני רוצה לדעת כמה שעות של ספורט בשבוע אני צריכה כדי לרדת במשקל?
שלום לירון המשקל הרצוי לנתוני הגיל והגובה שלך הינו טווח של 60-70 ק"ג, מכאן ומשקלך הנוכחי נמצא בטווח התחתון הרצוי, כלומר אין צריכה לרדת במשקל!!! היני ממליצה על תזונה מאוזנת לשם שמירה על המשקל ופע"ג של לפחות חצי שעה, 5 פעמים בשבוע. ההמלצה היא לשלב בין פע"ג אירובית (כגון רכיבה על אופניים, הליכה וכו') לפעילות אנארובית (כגון משקולות, שיעורי עיצוב, פחילאטיס וכו'). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי