שאלה בבקשה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי לדעת האם קיים חטיף בריאות כולשהוא שמספק את רוב אבות המזון. אני נמצאת במסגרת בה קשה לי להתמיד עם ארוחות מסודרות אך מאידך חשוב לי מאוד לאכול בריא. מלבד זאת, רופא הגסטרו שלי המליץ לי לאכול ארוחות קטנות מאוד המכילות דברים בריאים ומרוכזים וזאת משום שיש לי בעיה במערכת העיכול, ואסור לי להכביד על הקיבה ועל המעיים. לכן, איזה חטיפי אנרגיה או דברים אחרים שניתן לרכוש את ממליצה לי לאכול? (אופציה של אגוזים יורדת מאחר ואני לא אוהבת. אך אם זה נמצא בתוך חטיף בריאות מסויים אני מסוגלת לאכול) אשמח מאוד להתייחסות תודה
שלום עדי חטיפי אנרגיה מכילים את כל אבות המזון אך לא בצורה שווה כמובן, הם מכילים בעיקר פחמימות ומכאן בעצם מגיע מקור שמם. מספיק שתוסיפי לצד חטיף האנרגיה יוגורט ותקבלי ארוחה קטנה ובריאה... דוגמאות נוספות לארוחות קטנות הן: פרי + יוגורט או סנדביץ עם גבינה/טחינה/אבוקדו או מעדן יוגורט עם גרנולה או קרקרים עם גבינה וכו'... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי