שומנים בדם
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/10/2009 | 23:17 | מאת: יוסי
למרות שאני סובל מעודף משקל (גובה 178 משקל 92) רמת השומנים שלי בדם במצב מעולה (לוקח תרופות להורדת כולסטרול ושומנים) האם במצב זה עודף משקל עדיין מהווה סיכון בריאותית ?
לקריאה נוספת והעמקה
18/10/2009 | 13:06 | מאת: עדי מילר
שלום יוסי מחד, אנשים בעלי עודף משקל בעלי סיכון גבוה יותר לפתח מחלות הקשורות בהשמנה כמו: יתר לחץ דם, סוכרת סוג 2, דום נשימה בשינה וכו'...מאידך, חשוב לי לציין שבריאות לא נמדדת רק במשקל אלא גם באיכות החיים בכלל: עישון, צריכת אלכוהול, פע"ג ועוד... שים לב שערכי השומנים שלך נמוכים לאור העובדה שהינך נוטל טיפות תרופתי. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי