ירידת סוכר?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, לפני כשנתיים התחלתי דיאטה שבמהלכה הורדתי 12 קילו- כיום שוקלת 58 גובה 163 - הפכתי לצמחונית ותפריטי בעיקר מתבסס על הרבה מוצרי חלב מתחת ל 5% , דגנים ,ירקות/פירות טבעול ולחם שיפון קל. מדי פעם אני מרשה לעצמי לחטוף עוגייה או שתיים ואפילו פרוסת לחם קל עם שוקולד. העניין שיש לי בולומוסים לעיתים קרובות מאוד, אני מרגישה רעד רציני בגוף סחרחורת וחולשה חזקה - אני רצה למטבח ואחרי כף של סוכר/כל דבר מתוק שעומד בדרכי - גופי מתחיל להירגע- זה קורה לי לפחות 3-4 פעמים ביום - פעם אחת קבוע בשעות הלילה הקטנות כאשר אני מתעוררת משינה בגלל זה. מה זה יכול להיות? איך ניתן לטפל? בתודה מראש,
שלום דין ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים. לגבי הרעד והסחרחורות שאת מתארת אני ממליצה לגשת לרופא המשפחה לשלילת בעיה רפואית, מעבר לכך מאוד יכול להיות שתחושות אלו והבולמוסים מגיעים עקב אכילה מצומצמת במהלך היום שאינה עונה לצרכיך. כפי שציינתי אני ממליצה לפנות לרופא המשפחה לשלילת בעיה רפואית ובהזדמנות זו לבקש הפנייה לדיאטנית קלינית בכדי לוודא שתזונתך מאוזנת ועונה לצרכי גופך. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי