כמה קלוריות לאכול כדי להישאר באותו משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי אני בת 23 גובה 169 שוקלת 52 כמה קלוריות בערך צריך לאכול כדי לשמור על המשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום שלומית ראשית עלי לציין שמשקלך נמצא מתחת לטווח התקין. לשאלתך, מספר הקלוריות הנדרש לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
היי אני בת 19 גובה 1.62 ושוקלת 82 כמה קלוריות אני צריכה לאכול כדי להוריד וכמה פעמים בשבוע הליכה?