שמירת משקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. אני בת 15 וחצי ואני רוצה לרדת בסביבות ה4 קילו ממשקלי ולהמשיך לשמור עליו. אני מבצעת פעילות גופנית מרובה. איך עלי לאכול ? התחלתי סדרי אכילה שבבוקר אני שותה נס קפה צהרים בשר ותוספת (אורז למשל..) וערב ירקות.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום סיוון גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת כמו שלך הכוללת מעט קלוריות ודלה ברכיבים תזונתיים עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי