פירות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נניח ומשקלי תקין, אין בעיית סוכרים או שומנים בדם.. או בעיה בכללי, האם זה יותר מידי לאכול ביום 3 תפוחים ו3 שזיפים מיובשים? וכמה קלוריות בשזיף מיובש של שופרסל? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוית כמות הפירות בהחלט סבירה אך חשוב לפזר את הפירות לאורך היום. שזיף מיובש אחד מכיל כ-20 קק"ל בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי