עזרה!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/08/2009 | 10:03 | מאת: ריקי
אני התחלתי דיאטה לפני 4 חודשים,וירדתי 13 קילו. אני אוכלת מסודר,ארוחת בוקר,צהריים פירות וירקות... עכשיו אני במשקל תקין עם BMI של 20.93,הבעיה היא שאני לא יודעת איך לשמור על המשקל הזה... אם ירדתי 13 קילו,אני יכולה גם להמשיך לרדת. אבל אם אני יאכל יותר,אני יעלה במשקל... אז מה לעשות?? תודה מראש.
לקריאה נוספת והעמקה
11/08/2009 | 10:16 | מאת: ריקי
אני רוצה לדעת אם אני אוכלת נכון. בוקר-סנדוויץ של לחם מחיטה מלאה עם קוטג 1%,קפה וירקות.(בדרך כלל) צהריים(בערך אחרי 4 שעות)-דבר עיקרי כמו שצינל,נקניק,עוף,עם תוספות כמו אורז,תפוחי אדמה,פתיתים איטיות,פשטידות. ביינים/ערב-בדרך כלל שזיפים ולפעמים פרי אחר.. שתיה-שותה רק מים. אני עושה גם 3 פעמים בשבוע כושר עם קלטת בערך במשך שעה. מה לעשות כדי לשמור על המשקל? ולא לעלות...?
11/08/2009 | 17:17 | מאת: עדי מילר
שלום התפריט שלך דל בקלוריות ובעיקר אינו מכיל מספיק ארוחות ביום. ממליצה לפנות לדיאטנית קלינית לשם הדרכה לגבי תזונה מומלצת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
11/08/2009 | 17:16 | מאת: עדי מילר
שלום ריקי דווקא ביצוע הדיאטה אינה המשימה הקשה אלא השמירה על התוצאות לאורך זמן. ומכאן שכדי לשמור על משקלנו עלינו לשמור על איזון בין שני אגפי המשוואה, כלומר הצריכה מול התוצאה. לצערי, אין לי הרבה איך לעזור לך דרך פורום זה כיוון שתפריט הנדרש לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי