הרזיה מהירה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/08/2009 | 17:05 | מאת: שירה
שמי שירה ואני צריכה עזרה. אני בת 13, משקלי כ-60 וגובהי כ-1.62. אני לא ניראת שמנה אבל זה מפריע לי. אני רוצה לרדת 10/15 קילו ורצוי כמה שיותר מהר לקראת שנת הלימודים החדשה. אתם יכולים לסדר לי תפריט או לתת לי טיפים?
לקריאה נוספת והעמקה
04/08/2009 | 08:25 | מאת: עדי מילר
שלום שירה גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. חשוב שתדעי שבניית תפריט אישי (על אחת כמה וכמה בגילך הצעיר) דורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי