הפסקת פעילות אירובית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2009 | 18:53 | מאת: יעל
שלום, אני מתאמנת פעמיים בשבוע בסטודיו סי (יום אחרי יום) ויוגה פעם בשבוע. לפני כחודשיים (בגלל החום) הפסקתי פעילות אירובית לחלוטין וגם התחלתי לשתות קפה קר - חלב דל שומן. המעניין הוא שבמשקל לא עליתי אבל הבטן "יצאה" לי באופן משמעותי. אשמח לקבל התייחסותך. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
30/07/2009 | 08:57 | מאת: עדי מילר
שלום יעל צייני בבקשה גיל, משקל וגובה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
30/07/2009 | 09:10 | מאת: יעל
בת 32, 1.63, שוקלת 59 ק"ג