הדרכה הורית בנושא השמנת יתר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
רציתי להתייעץ היכן כדאי לקבל הדרכה הורית בנושא השמנת יתר אצל ילדים. אנו גרים באיזור השרון.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עמותת שחף מפעילה תוכנית הדרכת הורים לקידום אורח חיים בריא למניעה והתמודדות עם בעיות משקל במשפחה. לפרטים - 03-6473147 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה. אנסה ליצור עימם קשר