נשירת שיער
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/07/2009 | 20:55 | מאת: צליל
שלום אני בת 22 ולאחרונה יש לי נשירת שיער בכמות שבחים לא היתה לי. אני צימחונית אך עשיתי בדיקות דם לאחרונה והכול תקין . באיזה מאכלים אפשר למצוא מרכיבים שיעזרו בחסכים לנשירת השיער? תוןדה
לקריאה נוספת והעמקה
12/07/2009 | 12:52 | מאת: עדי מילר
שלום צליל ראשית עלי לציין שנשירת שיער לא תמיד קשורה לתזונה ולכן אני ממליצה להתייעץ עם רופא המשפחה בנושא. בחלק מהמקרים מדובר בבעיה גנטית, בעיה נפשית ( כמו לחץ, חרדה וכו') ואפילו קשירה הדוקה של השיער או חבישת כובע עלולה לגרום לנשירת שיער. גורמים תזונתיים אפשריים לנשירת שיער כוללים חוסר בברזל, סלניום, אבץ, ויטמיני A, B ו- K. ומכאן שאני ממליצה על תזונה מאוזנת ומגוונת הכוללת את כל קבוצות המזון. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי