שאלה-פחמימות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/07/2009 | 20:42 | מאת: פ.
היי.. אני בתפריט 1200 קל' למטרת הרזייה.. בארוחת ביניים יש פרי + פחמימה אני מעדיפה עוד פחמימה ולוותר על פרי.. לדוגמא - 2 פתיבר ואחד נוסף במקום הפרי.. האם זה עלול לעכב הרזייה?
לקריאה נוספת והעמקה
09/07/2009 | 08:55 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית עלי לציין שפירות גם שייכים לקבוצת הפחמימות. במידה ותחליף הפרי לא עולה על כמות הקלוריות שהפרי שווה (בדר"כ מנת פרי שווה לכ-60 קק"ל) לא צריכה להיות כל סיבה לעיכוב תהליך ההרזייה. אך קחי בחשבון שפירות מכילים שלל ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים שלא נמצאים בפתיבר וכו'.. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
09/07/2009 | 14:36 | מאת: פ.
עוגיית פתיבר נוספת (40 קל') במקום פרי וזה אחלה...מסתדר לי יותר טוב מאשר הפרי בשעה זו..