שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/06/2009 | 17:13 | מאת: אבי
שלום , אני עושה הליכה של שעה וחצי כמעט כל לילה בחוץ (במהירות 5 קמ"ש בערך) בתקופה זאת של השנה שהיא חמה אני אפילו בתחיל להזיע, מה שאני רוצה לשאול זה בדרך כלל מציינים שהליכה מרחק מסויים שורפת X קלוריות אך מה קורה מבחינת שריפת קלוריות כשאני אעשה בדיוק את אותה הליכה בחורף? האם שריפת הקלוריות זהה ? מצד אחד אני יודע שהוצאתי גם בקיץ וגם בחורף כמות אנרגיה שתיקח את הגוף שלי מנקודה אחת לשנייה אך מצד שני, ובגלל זה ציינתי את הזיעה שאולי מראה שבקיץ הגוף הוציא יותר אנרגיה. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
25/06/2009 | 10:58 | מאת: עדי מילר
שלום אבי כמות הזיעה אינה מדד לכמות הקלוריות שאנו שורפים בעקבות הפעילות הגופנית. בהתאם לדרגת המאמץ וכמובן זמן המאמץ נקבעת כמות הקלוריות שאנו שורפים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי