דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב רציתי לישאול אים יש לי אחות שכול השבוע היא אוכלת בקושי 600 קלוריות וביום שישי היא טורפת ולא מפסיקה לאכול ובערב היא לוקחת 3 משלשלים שזה לקסדין האים זה בסדר כי ביום שישי היא מגיעה לאמון קלוריות רציתי לדעת בבקשה אים זה מסוכן .... ואני צריכה לדבר איתה כי היא שוקלת 66 והיא מטר 157 היא צריכה לישקול 56 בערך ומיצד אחד היא אומרת לי שיום שישי היא מכניסה אמון קלוריות אז זה בסדר ?'
שלום קיימות לא מעט סכנות בשימוש בכדורים משלשלים, גם שזה נעשה אחת לשבוע בלבד ולאחר אכילה מרובה. בנוסף לכך חשוב לי לציין שהאכילה המרובה בסופ"ש היא תוצאה ישירה של אכילה מאוד מצומצמת במהלך השבוע. לצערי,מדובר בבעיה שלערכתי לא יכולה להיפטר דרך הפורום, כיוון שאני מתרשמת שמדובר בבעיה עמוקה יותר הקשורה לאכילה. אתם מוזמנים להשתמש בקו המצוקה שעמותת שחף למיגור הפרעות אכילה בקהילה מפעילה כל יום מהשעה 8 בבוקר ועד 11 בלילה, במספר 08-9357035 בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי