צריכת קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/06/2009 | 12:41 | מאת: sara
שלום. אני בת 17.5 ואני לא בנאדם מאוד שמן אך עם זאת אין לי מבנה דק. אני בערך 157 סמ' ושוקלת משהו כמו 50-51. יש לציין כי אני רוקדת פעמיים בשבוע באינטנסיביות ועוד כמה פעמים בשבוע ממש בקטנה. כמו כן, אני הולכת כל בוקר כרבע שעה לביה"ס ברגל ובסה"כ אני בנאדם די תזזיתי. הייתי רוצה לדעת בערך כמה קלוריות ביום עליי לצרוך על מנת להשאר במשקלי ואף לרדת קילו-שניים. כמו כן האם משקלי תקין? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
14/06/2009 | 11:27 | מאת: עדי מילר
שלום שרה משקלך נמצא בטווח התקין התחתון ולכן אין מקום לירידה במשקל. מספר הקלוריות הנדרש לשם שמירה על המשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, פעילות גופנית מדויקת וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי