הורדת/הוצאת כמות שומנים ופחמימות ממזונות שונים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
11/06/2009 | 13:00 | מאת: אריאל
בס"ד שלום רב, אני רוצה לדעת האם יש איזה אנזים שיכול לפרק (כלומר,להוריד/להקטין) את כמות השומנים או הפחמימות ממזונות שונים.אם כן,הייתי רוצה לדעת באילו מזונות (או חלבונים) הוא נמצא. ואם אין (כי זה לא ממש הגיוני שיש) אז הייתי רוצה לדעת אם יש איזה משהו אחר (כמו,חומר מסוים או ויטמין או משהו) שיכול להקטין את כמות השומנים (במיוחד) והפחמימות.. אשמח לקבל תשובה..זה נורא חשוב לי! כמו כן הייתי גם רוצה לדעת אם פחמימות באופן כללי ובאכילת יתר של פחמימות (בעיקר לחם) גורם גם להשמנה כמו השומנים?? בבקשה..תחזירו לי תשובה.. בתודה, אריאל...
לקריאה נוספת והעמקה
11/06/2009 | 17:55 | מאת: עדי מילר
שלום אריאל לצערי, לא קיים אנזים או חומר אחר העושה את הפעולה שתיארת. ישנם כדורים המונעים ספיגת שומנים אך הם ניתנים רק מגיל מסוים וכמובן במצב של השמנה קיצונית בלבד. אכילת יתר של כל סוג של מזון (שומנים, פחמימות וחלבונים) בסופו של דבר מובילה להשמנה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי