דיאטת דלת פחמימות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/06/2009 | 22:52 | מאת: רפי
שלום רציתי לדעת מהם הסיכונים בביצוע הדיאטה האם היא מזיקה לראיה,שמיעה וכו' בתודה רפי
לקריאה נוספת והעמקה
11/06/2009 | 09:19 | מאת: עדי מילר
שלום רפי דיאטות חלבונים מבוססת בעיקר על אכילת בשר, ביצים ומוצרי חלב. העדר פחמימות בדיאטה עלול לגרום לאיבוד נוזלים רב (אלה העושים דיאטת חלבונים מדווחים על השתנה מרובה) והפרת איזון המלחים, חולשה, עצירות, עייפות, תחושת קור ולעיתים אפילו ירידה בלחץ דם, נשירת שיער ודיכאון (בעיקר אצל נשים). בנוסף, עודף חלבון בדיאטה עלול להכביד על פעילות הכליות. ולא פחות משמעותי, רוב האנשים העושים את דיאטת חלבונים אינם מצליחים להתמיד בדיאטה לטווח ארוך.חשוב לזכור שהורדה במשקל אינה מבצע חד פעמי אלא תוצאה של תהליך שנמשך כל החיים ולכן אני ממליצה על תזונה מאוזנת, בריאה ולא פחות חשוב טעימה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי