דיאטת השמנה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום שמי איתן אני בן 19 אני רוצה לדעת על דיאטת השמנה.. אני שוקל 48 הגובה שלי 1.72 אני מאוד רזה לגיל ולגובה שלי.. אני רוצה לדעת על השמנה משמעותית כמובן חוץ מכדורים.. אני צריך תפריט יומי שיעזור לי! אני כמובן שומר על כושר אני משחק כדורגל רץ הרבה אני ישמח לתפריט יומי משלי שיעזור לי לעלות בצורה משמעותית ומהירה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום איתן אתה בהחלט צודק משקלך נמצא מתחת לטווח התקין. לצערי,תפריט הנדרש לשם עליה במשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של משקלים, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית ולכן אין באפשרותי לעזור לך דרך הפורום. מעבר לכך, אני ממליצה לך לגשת לרופא המשפחה ולבדוק את מקור הבעיה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי