שריפת קלוריות ללא פעילות גופנית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/06/2009 | 13:49 | מאת: שלו
בס"ד שלום רב, הייתי רוצה לדעת האם אפשר "לשרוף קלוריות" באופן יום- יומי מבלי לעשות פעילות גופנית כלשהי מיוחדת.. פשוט אין לי זמן בשביל זה האמת... האם הליכה רגילה (לא של שעה וכדומה..) גם "שורפת קלוריות"?? בבקשה..תחזירו לי תשובה.. בתודה רבה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
03/06/2009 | 21:10 | מאת: עדי מילר
שלום ניתן ל"שרוף" קלוריות גם מבלי לעשות פע"ג יזומה ע"י שימוש במדרגות במקום במעלית, ירידה מהאוטובוס תחנה קודם לצורך הליכה או לחילופין חנית האוטו במקום מרוחק יותר, נקיון הבית וכו'... בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי