עליה במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב הנני בת 47 גובהי 168 ושוקלת 68.מעוניינת להוריד במשקל.לפני שבועיים התחלתי לעבוד על מכשיר אליפטיקל כל יום כשעה. אני ממש לא מבינה- במקום לרדת במשקל עליתי 2 קילו!!!!!!! אני מקפידה מאוד על תזונה (לא שיניתי כלום כי תמיד הקפדתי.)ב-0800 בבוקר חצי כוס חלב עם 2 כפות שיבולת שועל. ב-1000 כריך(חיטה מלאה) עם גבינה וירק. ב-1400 עוף/בשר פסטה/תפו"א וירקות מבושלים. ב-1700 כוס קפה עם חטיף ב-2000 2 פרוסות לחם+גבינה/טונה/ביצה+סלט. ב-2200 יוגורט+פרי. לא שיניתי כלום בתזונה מאז שהתחלתי לעשות כושר. מדוע אני עולה?????????
שלום מיכל לאור העובדה שלא שינית כלום בתזונה שלך ובעצם השינוי היחידי הוא עצם הוספת פעילות גופנית העליה במשקל עשויה להיות עקב עלית מסת שריר ולכן במצבים כאלו רצוי להתחיל למדוד היקפים. במידה ואכן יש שינוי לטובה מבחינת ההיקפים זה בעצם מדד לעלית מסת שריר שמובילה לעליה במשקל. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
אם כך, עד מתי????? מה לעשות כדי להוריד במשקל???????