שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, רציתי לדעת כמה קלוריות שורף גוף של גבר לפי הנתונים הבאים (אם חסר נתון תכתבו איזה ואני אוסיף). בן 26, 1.87 מטר, 86 ק"ג , מבצע פעולות רגילות יומיומיות ששורפות קלוריות כמו כולם, בלי אימון כושר או משהו אך את החישוב אתם יכולים לעשות לפי 10 - 12 אלף צעדים! של הליכה כל יום. תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רוני אני מצרפת לך לינק לאתר המכיל מחשבונים שונים לחישוב הוצאה קלורית. http://www.goleango.com/תזונה.php חשוב לי לציין שקיימות מספר נוסחאות,נק' נוספת היא שהתשובות המתקבלות בדר"כ אינן מדויקות אך הן נותנות הערכה גסה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי