האם התפריט הזה יכול לסייע לי לרדת במשקל בצורה ניכר
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד ערב טוב, קוראים לי לורנסו ואני בן 17 וחצי... אני שוקל בערך 70 ק"ג ואני בגובה של מטר 67 בערך... אני רוצה לדעת האם התפריט שכתוב למטה יכול לעזור לי ובכלל לאנשים לרדת במשקל בצורה ניכרת ומהירה... זאת דיאטת לחם מאת אולגה רז.. להלן התפריט: השלב הראשון מבוסס על אכילת 8-10 פרוסות לחם קל ביום לנשים, ו 12-14 פרוסות לגברים. ניתן ליצור מהלחם מגוון כריכים, מבוססים על ממרחים ללא סוכר, מרוחים בשכבה דקה ועתירי ירקות. בנוסף לכריכים, דיאטת הלחם מאפשרת אכילת ירקות ללא הגבלה, למעט תפוחי אדמה, תירס ובטטות. וכן ניתן לאכול פרי ביום ומעדן חלב דיאטטי. יש להרבות בשתיה מכל סוג, למעט שתיה ממותקת, ומיצי פרי טבעיים ביצים: ניתן לאכול 3-4 ביצים לשבוע, בכל דרך, כולל טיגון. עוף, הודו, דגים ופירות ים: ניתן לאכול ללא עור, שומן, צפוי או רטבים שמנים עד 3 פעמים בשבוע. בימים אלה יש להוריד 2-3 פרוסות לחם מהתפריט. שמן זית או קנולה: יש לצרוך 1-2 כפות ביום. בשלב השני מחליפים את הלחם בפחמימות אחרות, כגון אורז מלא, פסטה וכד'. החלפות אלה מאפשרות חופש וגוון של הדיאטה, המסייעים להפיכתה לדרך חיים או לפחות התמדה לאורך זמן. פירות: ניתן להגדיל בהדרגה את מס' הפירות. לא להגזים
שלום לורנסו דיאטת הלחם היא בהחלט דיאטה מאוזנת ובריאה המתאיה למגוון רחב של האוכלוסיה החל מאמשים בריאים ועד לאנשים הסובלים מסוכרת, שומנים בדם וכו'. לדיאטה שלל יתרנות המזון נגיש ואינו דורש הכנות מיוחדות, קיימת תחושת שובע, ניתן להתאים את שעות הארוחות לסדר היום וכו' אך עקב גילך הצעיר הייתי ממליצה לך לבצע דיאטה בליווי איש מקצוע (דיאטן/ית) ולא בעזרת תפריט שקיבלת... מעבר לכך עלי לתקן אותך שבדיאטת הלחם התפריט היומי לגברים מכיל 12-16 פרוסות לחם קל. אני ממליצה לך לגשת לרופא המשפחה שלך ולבקש הפניה לדיאטנית לשם ליווי והדרכה בנושא. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי