הכנת תפריט דיאטת הרזיה יום יומי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד שלום רב... אני בן 17 וחצי ואני לומד בכיתה י"א אני שוקל בערך 65 ק"ג ואני מטר 63 לערך... יש לי בעייה גדולה מאוד עם "בניית" תפריט דיאטה מאוזן,מגוון וטעים בשבילי משום שאני כמעט כל יום חוזר מבית-הספר ב-4 ואני יוצא לבית-הספר בערך ב-8... מה אני יכול לעשות.?? כמו כן,יש לי בעייה מאוד גדולה עם הארוחה של שבת בערב (יום שישי בערב) וגם קצת במוצאי שבת... יש לי בעייה גם בלוותר על כמה מזונות... כמו למשל לחם..אני אוהב מאוד לאכול לחם אבל המשפחה שלי לא קונה לחם בריא (הלחם המומלץ לדיאטות הרזיה בעל סיבים תזונתיים אני מצטער אני פשוט לא זוכר את שמו) אשמח אם תעזרו לי או לפחות שתייעצו מה לעשות... אני צריך את עזרתכם כי אני כבר לא יודע מה לעשות... להתראות! בתודה, בן...
שלום גלעד אתה מוזמן להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב הוא בעלות סמלית של 89 ¤ לחודש, תקבל תפריט מאוזן, ייעוץ באמצעות פורום אישי וכמובן תמיכה ועידוד שיעזור לך להשיג ירידה במשקל . להרשמה: www.drlevy.co.il חשוב לי לציין שעקב גילך הצעיר ההרשמה מותנת בהסכמת הורים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי