אכילת פירות לסוגיהם במהלך דיאטת הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בס"ד שלום רב, רציתי לשאול כיצד ניתן לשלב אכילה של פירות בזמן דיאטת הרזיה... הכוונה היא מתי..אחרי הארוחה או לפניה?? וגם כמה זמן בדיוק כדאי לאכול את הפרי... אשמח לקבל תשובה... תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ניב מומלץ לשלב לפחות 2 מנות פרי כחלק מתפריט מאוזן ומגוון. מנת פרי שווה ל- כוס קוביות אבטיח, אגס, אפרסק, 2 פירות יבשים, בננה קטנה, תפוח עץ בינוני וכו'. אני ממליצה לפזר את מנות הפרי בין הארוחות, כלומר לאכול את הפרי כחלק מארוחות ביניים. כאשר אין בעיה או הגבלה בריאותית כמו לדוגמא סוכרת, יתר שומנים בדם וכו' לא קיימת חשיבות לזמנים מדוייקים לאכילת הפירות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי