צריכה עזרה לגבי בתי.
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, בתי בת ה11 יחסית לחברותיה יותר מלאה. גובה בתי הוא 1.48 ומשקלה הוא 44.5 קילו. לאומת כל משפחתנו היא מלאה. היא הילדה היחידה בכתתה שכן עושה הליכות, גם לא אוכלת מלא אבל, מלאה. שהייתה בת 9 שקלה 45 והגובה שלה היה 1.38,היא עשתה הליכות ורזתה יפה מאוד ! כרגע היא עושה הליכות ולא מרזה. אני מרגישה שכל פעם היא מרזה את בטנה כמה שיותר עד שהיא לא יכולה לנשום.בגלל שלא נעים לה ליד חברותיה הרזות . בתודה, יעל.
שלום יעל כיוון שבתך נמצאת בשליי גיל ההתבגרות וכידוע גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה של בתך. בנוסף לכך זה נשמע שבתך סובלת מדימוי עצמי נמוך ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית המתמחה בתזונת ילדים לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה, העלה על עקומות גדילה במטרה לבדוק משקל רצוי וכמובן שיפור דימוי הגוף. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי