דיאטנה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/04/2009 | 16:29 | מאת: נווה
שלום אני נווה אני בספמטמבר אני יהיה בת 15 , אני שוקלת 60 והגובה שלי הוא כמעט 1.60 כל השנים של חיי הייתי רזה ובשנתיים האחרונות התחלתי להשמין מאוד, גם מכיוון שעברתי לפנימייה , וגם כי לא אכלתי ירקות 5 שנים . עכשיו החלטתי לקראת הקיץ ובשביל הבריאות שלי להתחיל לאכול ירקות ולשמור על עצמי , האם את יכולה להמליץ לי בבקשה על תפריט מסודר שאני יכולה לאכול , ואיזה פעילות גופנית אני יכולה לעשות כדי להוריד שומן מהרגליים . תודה מראש [=
לקריאה נוספת והעמקה
26/04/2009 | 13:54 | מאת: עדי מילר
שלום נווה תפריט הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית, יש לכך חשיבות יתרה בעיקר לאור העובדה שהינך בת 15, כידוע גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי